Posted: June 25, 2014 in Uncategorized
Tags: , ,

Nie mogę zainstalować po formacie laptopa drukarki hp laserjet 1300. Zawsze pisze mi błąd brak sterownika i nie da rady go pobrać ani zainstalować przez win 7. Pobierałem ze strony hp ale też zainstalowanie nic nie da. Potrzebuje pilnie wydrukować kilka stron a nie mam jak. Problem rozwiązałem w prosty sposób torby papierowe z nadrukiem z użyciem kabla-przejsciówki LPT do USB: połączyłem oba kable ze sobą i podłączyłem do drukarki po czym włączyłem zasilanie drukarki.
Następnie wetknąłem wtyk USB przejściówki do portu w komputerze (włączonym). System automatycznie wykrył i zainstalował drukarkę automatycznie ściągając sterowniki z windows update.  Te sterowniki od laptopa instalowały się automatycznie bo laptop był formatowany przez odzyskiwanie systemu. Laptop toshiba a 660 przez przytrzymanie “0” przywraca system z ukrytej partycji i tak zrobiłem mam czyściutki system jak po zakupie.
Na wcześniejszym systemie przed formatowanie bez problemu wtedy drukarka sie zainstalowała tylko teraz jest problem. Teraz jak sprawdzałem w menadżerze urzadzeń drukarke widzi system w dziale urządzenia

Ale to jednak nie wina kabla skoro na innym laptopie na systemie windows 8 czyli dość zbliżonym do mojej 7 wszystko chodzi sprawdzałem nawet na innym kablu i też działa także torby to coś innego. Tylko co to może być, laptop jest dopiero co po formatowaniu czy formatować go jeszcze raz?

ściągnąłem właśnie orginalną płytke do tej drukarki i tez instalacja idzie i w połowie wyskakuje komunikat ”instalator nie mógł dokończyć instalacji aby ją dokończyc uruchom instalator ponownie później”.

jed podłączona kablem usb a do drukarki wchodzi takie inne wejście kwadratowe, drukarka jest podłączona pod zasilanie, światełka się świecą tak jakby była sprawna. Po podłaczeniu system wykryw drukarke lecz nie można zainstalować sterownika urządzenia.

Podłączyłem teraz chwilke drukarke pod laptop brata zainstalowała się w kilka sekund i drukuje bez problemu czyli drukarka jest sprawna. Teraz sobie wydrukowałem ale jak nie będzie brata pod ręką to jak mam drukować? w czym tkwi problem?

Tak mi teraz a myśl przyszło, że czasami mam problem z wejściami usb tzn długo sięcoś ładuje albo musze wypiać i wpiąć od nowa, tutaj to próbowałem ale nie dało rady ale to moze być to tylko jak to sprawdzic czy to to wogóle.

Zrobiłem tak jak radziłeś i dalej nic. Zainstalowało mi się HP Universal printing PCL 5, jednak ani razu nie pisało, żeby podpiąć drukarke ale zrobilem to i próbuje drukować i dalej nic błąd drukarka nie chodzi. Już nie wiem co robić.

Jeśli chodzi o ten kabel to niestety nie mam takiego gniazda w laptopie także odpada.

Leave a Reply

