obsługa

Posted: May 21, 2017 in Uncategorized

Od zawsze miało byc ogrzewanie bezobsługowe no i w miarę ekonomiczne i ekologiczne ( uciekamy przed smogiem).

Ile zapłacicie za projekt indywidualny, z planem zagospodarowania działki i formalnościami? Mnie powaliły wyceny – powyższe, wraz z formalnościami potrzebnymi do uzyskania pozwolenie (architekt chodził po urzędach) kosztowało nas 4,5K zł.

Co do rozważań na temat fundamentów i ogrzewania – zapraszam do swojego
Rozważałam PC PW , ale teraz mysle czy jednak nie gaz. Nie wiem tez jak moje założenia maja sie do nowych przepisów, bo niestety ale wniosek o PNB będziemy składali juz w nowym roku.
Dom ma byc z silikatów 18, ocieplony 20 cm styropianu, nie mam jeszcze pojęcia co z ociepleniem stropu, i jakie wartości bedzie miała płyta ( czy lepiej jednak zwykły fundament) grunty mam nośne , proste. Woda na wysokości 2,70-2,90 m.
Strop planuję lekki , , wiazary.Nie wiem co na pokrycie dachowe.
Mnóstwo jeszcze niewiadomych, dlatego prosze o sugestię na czym zaoszczędzić a w co doinwestować .
Czy istnieją ciepłe drzwi wejściowe poniżej 5000 zł?
Projekt jest narazie tylko architektoniczny, czekam na opracowania branżowe.

Leave a Reply

